Η διαδικασία είναι απλή και ολοκληρώνετε εύκολα σε 4 βήματα, όπως παρακάτω:

1. Ο ενδιαφερόμενος πελάτης δύναται να ενημερωθεί για τη διαθεσιμότητα του αποθηκευτικού χώρου που καλύπτει τις ανάγκες του για εναποθήκευση αντικειμένων, είτε online μέσω της ιστοσελίδας της εταιρείας, είτε μετά την υποβολή σχετικού αιτήματος μέσω της φόρμας επικοινωνίας με την εταιρεία, είτε άμεσα μέσω τηλεφωνικής κλήσης στα εταιρικά τηλέφωνα.

2. Η κράτηση της αποθήκης ολοκληρώνεται μετά την αποδοχή των όρων του ιδιωτικού συμφωνητικού μίσθωσης από τον πελάτη και την απόδειξη πληρωμής του ενοικίου μέσω πιστωτικής κάρτας, μεταφοράς χρημάτων με IRIS ή μέσω web-banking προς τον τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας.

3. Ανάρτηση του ιδιωτικού συμφωνητικού μίσθωσης στο taxisnet με μέριμνα της εταιρείας, για αποδοχή από τον πελάτη, αμέσως μετά την επιβεβαίωση της πληρωμής του, όπως αναλύεται στο προηγούμενο βήμα.

4. Μετά την αποδοχή από τον πελάτη και την ανάρτηση στο taxisnet του μισθωτηρίου συμβολαίου, αποστολή στον πελάτη του κωδικού πρόσβασης στο access control της κύριας εισόδου της αποθήκης, καθώς και του κωδικού της εισόδου του κτιρίου.

By |2024-03-30T13:51:14+02:0030 Μαρτίου, 2024|0 Σχόλια

Share This Story, Choose Your Platform!

Αφήστε ένα σχόλιο

Go to Top